Громадська приймальня з житлово-комунальних питань відкрита для херсонців
Вирішення проблем житлово-комунального господарства стало вже «притчею во язицех» - тільки лінивий не піднімав ці питання. Проте, мовчати не можна, і цю невичерпну тему необхідно обговорювати, шукати нові підходи та технології. Задається громадськість переймається питаннями підвищення ефективності роботи підприємств, що надають житлово-комунальні послуги, та покращення їх роботи, більше ніж, міська влада.
Так, коаліція громадських організацій «За майбутнє Херсона», Причорноморський центр політичних і соціальних досліджень та ХОО Комітету виборців України робить системні кроки щодо створення в Херсоні нової прогресивної системи контролю за якістю послуг, що надаються населенню з утримання та ремонту житлового фонду. Нагадаємо, що наразі в міській раді лобіюється прийняття Рішення «Про затвердження порядку здійснення контролю з боку будинкових комітетів за обсягом та якістю надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій». Цей документ надає змогу громадянам самостійно контролювати якість і об’єм послуг, а у випадку ненадання послуг або їх низької якості, пропонується механізм перерахунку квартплати. Цей проект рішення вже був розглянутий на сесії міської ради, але для його прийняття не вистачило всього трьох голосів. Робота у цьому напрямку триває.
Питань багато, але цілком зрозуміло одне – громадськість повинна взяти під свій контроль роботу обслуговуючих підприємств. Але для цього необхідно створювати в будинках громадські об’єднання – органи самоорганізації населення, так звані будинкові комітети. Цей процес потребує юридичного супроводу. І саме з цією метою була відкрита громадська приймальня, де професійні юристи надають безкоштовну допомогу громадянам, які готові об’єднатися заради захисту спільних інтересів мешканців багатоповерхових будинків. Також тут можна отримати консультації та правову допомогу з будь-яких питань, що стосуються житлово-комунальної сфери.
Працює громадська приймальня з початку лютого цього року, і за цей період юристи здійснили майже 50 безкоштовних консультувань громадян, представників ініціативних груп, та представників ОСН як усних, так і письмових. Підготовлено 5 позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, скарг та звернень до органів влади тощо. Активісти 5 будинків отримали допомогу по створенню та реєстрації будинкового комітету.
Більшість громадян, які звертаються до громадської приймальні, пенсійного віку. Цих людей турбує весь спектр житлово-комунальних проблем: ремонт покрівель, ненадання послуг з ремонту будинків, прибирання прибудинкової території, вивезення сміття. Тобто питання, які знайомі кожному городянину. Отже, звертайтесь – і вам допоможуть.
Громадська приймальня працює щосереди та щоп’ятниці з 10 до 13 години за адресою: м. Херсон, Площа Свободи, 1, каб.115 (вхід з правого крила будинку Херсонської обласної державної адміністрації, від магазину «Оптика»), телефон для довідок 32-50-26 та 49-04-23 (надо уточнить – этот номер еще работает в громадской раде ОДА).
Комментарии
Отправить комментарий