В Херсоні відбулись громадські слухання щодо бюджету міста на наступний рік

 

Вчора відбулись громадські слухання щодо бюджету м. Херсона на 2022-ий рік. На заході були присутніми близько 50 херсонців - небайдужих мешканців міста та громадських діячів. Модерував захід координатор Громадської ради при Херсонському міському голові Олександр Мошнягул.

 


Під час заходу лунало багато пропозицій та коментарів стосовно проекту рішення міської ради з бюджету на 2022-ий рік. Окремим блоком свої пропозиції надала Громадська рада при Херсонському міському голові. Всі напрацювання були враховані, за результатом громадських слухань прийнято резолюцію.


Р Е З О Л Ю Ц І Я


громадських слухань стосовно проекту міського бюджету на 2022 рік

 

м. Херсон                                                                                         14.12.2021 року

 

За ініціативою громадської ради при Херсонському міському голові , згідно розпорядження міського голови та на виконання Статуту територіальної громади
міста  Херсона,  в приміщенні Херсонської міської ради (за адресою: м. Херсон, проспект. Ушакова, 37) 14.12.2021 року о 17:05 відбулися громадські слухання, на яких розглядався проект міського бюджету на 2022 рік.

 

Громадськість запропонувала:

 

І Пропозиції  громадських слухань по доходах бюджету

1.       Збільшити план надходжень від акцизу:

-         за КПК 14021900 «Акциз із вироблених в Україні підакцизних товарів-Пальне» на 1 372 452 грн;

-         за КПК 14031900 «Акциз із ввезених на митну територію України підакцизних товарів - Пальне» на 3 690 290 грн (що відповідає співвідношенню поточних цін на пальне з середніми цінами 2021 року);

-         за КПК 14040000 «Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів»  на 3 703 039 грн до обсягу фактичних надходжень за цим КПК 2021 року.

Загальна сума збільшення планових надходжень 8 765 781 грн.

2.       Збільшити план надходжень плати за землю: 

-         За КПК 18010500 «Земельний податок з юридичних осіб»  на 54 012 129 грн до 84 477 729 грн з урахуванням співвідношення чинної НГО до попередньої «грошової оцінки» (362 грн/кв.м проти 66 грн/кв.м.) та необхідності справляння податку з великих платників;

-         За КПК 18010700 «Земельний податок з фізичних осіб» на 287 420 грн до 3 979 320 грн, що відповідає обсягу надходжень 2021 року;

-         За КПК 18010900 «Орендна плата з фізичних осіб» на 6 416 542 грн до 17 580 242 грн, що відповідає обсягу надходжень 2021 року.

Загальна сума збільшення планових надходжень 60 716 091 грн.

3.       Виключити з планів доходів бюджету кошти збору за місця для паркування за КПК 18020100 «Збір за місця для паркування транспортних засобів, сплачений юридичними особами» на суму 1 200 000 грн із забороною юридичним і фізичним особам справляти плату за паркування на землях комунальної власності Херсонської територіальної громади до приведення практики справляння такої плати у відповідність із законодавством України.

Загальна сума зменшення планових надходжень 1 200 000 грн.

Загальна сума пропонованого збільшення планових доходів за податковими надходженнями (пункти 1-3 цієї резолюції) складає 68 281 872 грн

 

ІІ  Пропозиції Громадських слухань по видатках бюджету:

1.       Збільшити видатки  ГРБК «Департамент міського господарства» за КПК 7461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» відповідно: 

-         за загальним фондом на 40 281 872 грн до 48 738 724 грн (фактичного обсягу видатків 2021 року);

-         за спеціальним фондом на 28 000 000 грн до 58 800 000 грн (обсягу, закладеного у міський бюджет 2021 року);  Передбачити у титульному списку капітальних видатків Департаменту міського господарства в складі цього збільшення кошти на капітальний ремонт проїзної частини вулиць селища Текстильний на суму 8 000 000 грн та провулку Проточний на суму 1 500 000 грн.

Загальна сума збільшення планових видатків за КПК 7461 складає 68 281 872 грн

2.       Зменшити обсяги дотацій районним в місті Херсоні бюджетам за КПК 9150 в частині утримання апаратів районних у містах рад та їх виконкомів: Дніпровському на 10 000 000 грн до 1 000 000 грн; Корабельному на 10 000 000 грн до 1 800 000 грн; Суворовському на 10 000 000 до 1 300 000 грн.

Загальна сума зменшення планових видатків за КПК 9150 складає 30 000 000 грн

3.       Зменшити обсяг капітальних видатків  ГРБК Управління капітального будівництва Херсонської міської ради за спеціальним фондом за КПК 7330 «Будівництво 1 інших об'єктів комунальної власності»:

-         Нове будівництво в’їзного знака «Херсон», зі сторони м. Олешки, в м. Херсоні, в т.ч. РП на суму 370 000 грн, що є повним обсягом планового фінансування цього об’єкту на 2022 рік і 92,5% його загальної кошторисної вартості;

-         Реконструкція чаші Лебединого озера у м. Херсоні, в т.ч. РП на суму 2 000 000 грн,  що є повним обсягом планового фінансування цього об’єкту на 2022 рік.     

Загальна сума зменшення планових видатків за КПК 7330 складає 2 370 000 грн

4.       Збільшити обсяг капітальних видатків на суму попереднього зменшення ГРБК Управління капітального будівництва Херсонської міської ради за спеціальним фондом за КПК 7330 «Будівництво 1 інших об'єктів комунальної власності»:

-         Реконструкція  парку імені Маргелова В.П. в м.Херсоні, в т.ч. РП на 1 200 000 грн до 1 600 000 грн в межах кошторисної вартості цього обєкту в сумі 8 500 000 грн;

-         Реконструкція парку «Ювілейний» («Дубки») в м. Херсоні, в т.ч. РП на 1 170 000 грн до 1 170 000 грн (додати об’єкт до титульного списку);

Загальна сума збільшення планових видатків за КПК 7330 складає 2 370 000 грн

5.       Передбачити видатки на ГРБК Департамент містобудування, архітектури та земельних ресурсів

в сумі 4 000 000 грн за КПК 7130 «здійснення заходів з землеустрою» на завершення  інвентаризації зелених зон для їх виявлення в кожному мікрорайоні і населеному пункті Херсонської територіальної громади для створення парків та скверів; 

6.       Передбачити видатки на ГРБК Департамент міського господарства в сумі 4 000 000 грн за КПК 8340 «природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» на проведення інвентаризації зелених насаджень в інвентаризованих зелених зонах та на решті земель міської громади (нова бюджетна програма).

7.       Передбачити видатки на ГРБК Департамент міського господарства в сумі 3 000 000 грн за КПК 8340 «природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» на здійснення заходів з сортування від решти твердих побутових відходів, окремого вивезення та компостування рослинних залишків з зелених зон міста (нова бюджетна програма відповідно до Наказу Мінбудівництва, архітектури та ЖКГ України №105 від 10.04.2006 (п.9.1.17.).

8.       Збільшити обсяг видатків по ГРБК «Департамент міського господарства» за КПК 6030 «Благоустрій населених пунктів» цільовим призначенням на благоустрій селища Текстильників на 12 000 000 грн

9.       Передбачити ГРБК «Управління капітального будівництва ХМР» за спеціальним фондом кошти за КПК 7330 «Будівництво інших об’єктів комунальної власності» на реконструкцію існуючого залізного причалу по провулку Проточний на суму 1 000 000 грн. та на будівництво вантажного причалу загального користування в районі Нафтогавані на суму 1 000 000 грн.

10.     Передбачити ГРБК «Управління капітального будівництва ХМР» за спеціальним фондом кошти за КПК 7321 «Будівництво освітніх установ та закладів» суму 5 000 000 грн на будівництво дитячого садочка в 4 Таврійському  мікрорайоні.

Загальна сума зменшення і збільшення планових видатків за пропозиціями по видатках бюджету, складає:

- зменшення: 32 370 000 грн;

- збільшення: 100 651 872 грн, що дорівнює сумі абсолютних значень вищезазначеного зменшення видатків  і суми збільшення планових доходів у розділі І цієї Резолюції.

 

ІІІ Пропозиції про виділення або обмеження коштів без оцінки необхідного обсягу:  

1.       Реконструкцію ганку  міської ради обмежити встановленням поручнів  на пандусі з бокової сторони сходів.

2.       Виділити на ліквідацію аварійного стану  елементів конструкції (балки) , а саме, демонтаж  та відновлення огороджувальних конструкцій по вул. Кольцова, буд.41.

3.       Виділити на ремонт тротуарів і доріжок вулиць (без конкретизації)

4.       Виділити на створення служби  для реалізації проекту висадки зелених насаджень  з залученням  дендрологів .

5.       Виділити на  співфінансування проекту очищення р.Дніпро з поданням на ДФРР

6.       Виділити на співфінансування закладів утримання тварин, або створення комунального підприємства по утриманню тварин які залишилися без догляду.

 

 ІV  Інші пропозиції (не стосуються поточного проєкту бюджету безпосередньо): 

1.       Продовжити роботу з ЄБРР у фінансування реконструкції  КП Херсонтеплоенерго, котельної Шуменського мікрорайону  та капітальний ремонт теплотрас;

2.       Зауважити, що ГРБК міської ради різко знизили дисципліну виконання вимог ст.26 Бюджетного кодексу в частині оприлюднення всіх (зокрема індивідуальних) форм бюджетних запитів на 2022-2024 роки, через що унеможливлено громадський контроль над ефективністю і доцільністю низки бюджетних видатків, зокрема усіх форм і видів фінансування комунальних підприємств. З огляду на це, запропонувати депутатам Херсонської міської ради взяти під контроль виконання ст.28 Бюджетного кодексу України стосовно:

-         Негайного оприлюднення усіма ГРБК усіх форм бюджетних запитів, що стали підставою для розробки проєкту міського бюджету;

-         Своєчасного затвердження і оприлюднення на офіційному веб-сайті міста всіма ГРБК паспортів бюджетних програм;

-         Своєчасного оприлюднення усіма ГРБК звітів про виконання паспортів усіх бюджетних програм, звітів про оцінку ефективності бюджетних програм;

-         Проведення до 20 березня 2022 року публічного представлення інформації про виконання бюджету 2021 року та публічного представлення усіма ГРБК бюджетних програм 2022 року до 15 березня 2022 року.

Представники територіальної громади міста Херсона, заслухавши та обговоривши доповідь директора департаменту бюджету і фінансів
Підперигори Р.С. «Про проект міського бюджету на 2022 рік»

Вирішили:

1.    Проект міського бюджету на 2022 рік взяти до відома.

2.    Підтримати пропозиції внесені до даної резолюції представниками територіальної громади в ході проведення Громадських слухань щодо проекту міського бюджету на 2022 рік, та рекомендувати міському голові та депутатам Херсонської міської ради врахувати їх під час розгляду та затвердження проекту бюджету Херсонської територіальної громади на 2022 рік..

3.    Опублікувати цю резолюцію в місцевих засобах масової інформації та розмістити на офіційному сайті Херсонської міської ради. 

 

Головуючий, голова Громадської

ради при міському голові                                                             О.Д. Мошнягул




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

АНОНС. Тягинська громада затверджує План відновлення

Підсумкова діалогова Платформа в Бериславській громаді: надбання та перспективи

Тягинська громада Херсонської області працює над відновленням: демократія участі